Kann keine Kisten öffnen

Balu71

Refugee
Wir haben am Wochenende angefangenn auf einem Server zu spielen.
Bei mir kommt es aber immer wieder vor das ich keine Kisten mehr öffnen kann und auch keine Zombies töten kann. Was noch dazu kommt ich Falle immer wieder durch die Karte das ich das Spiel schließen muss. Dann bei Fehler überprüfung immer ein Fehler repariert wird und ich danach wieder ca. 10 Minuten spielen kann und das selbe passiert.

Bei mir kommt es aber immer wieder vor das ich keine Kisten mehr öffnen kann und auch keine Zombies töten kann. Was noch dazu kommt ich Falle immer wieder durch die Karte das ich das Spiel schließen muss. Dann bei Fehler überprüfung immer ein Fehler repariert wird und ich danach wieder ca.
These symptoms describe a desync from the server. This is usually a Network error and here the most common issues in that area.

1: AntiVirus: Add folder exclusions for the game folder and the save folder in your antivirus software.
    (on both client and server)

2: oem gaming or network optimizers, like Gamefirst from Asus, Gigabyte LAN optimizer, Dell,
    HP, Corsair, Razor, etc.
    Uninstall all this junkware.

3: VPN or proxy: Use split tunneling to add an exception for the game.
    Or turn off the vpn.

4: Using Wifi. (WiFi is half-duplex, encrypted, and subject to interference) Use Ethernet instead.

5: Many newer routers have built in security apps which may be interfering with the game's network.
       Log into your router to see if this is happening.

Also you can try the "Network Workaround" option from the Options/General tab.
    (both clients and host)

Another possibility is that the server hardware is not adequate. You could post a server output log to see what's going on there.

Back