rickyralph
New member
Hey, I was hoping someone can look at my code and see where I am messing it up? It's a mod to increase traders in RWG, while adding them to the towns and cities.
rwgmixer.xml
Here is the code i did for each trader prefab 1-5
Any help would be appreciated. Thanks in advance.
rwgmixer.xml
Code:
<configs>
<!-- Adding Traders to the prefab_rule of each group -->
<append xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='residentialOldGroup']">
<prefab rule="traderGroup" min_count="1" max_count="1" prob="100"/>
</append>
<append xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='residentialNewGroup']">
</append>
<append xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='commercialGroup']">
</append>
<append xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='downtownGroup']">
</append>
<append xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='industrialGroup']">
</append>
<append xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='ruralGroup']">
</append>
<!--Changing the min and max for the trader on the Wilderness Group-->
<set xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='wildernessGroup']/prefab_rule[@name='traderGroup']/@min_count">10</set>
<set xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='wildernessGroup']/prefab_rule[@name='traderGroup']/@max_count">14</set>
<!--Changing the min and max on allowed trader 1-->
<set xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='traderGroup']/prefab[@name='settlement_trader_01']/@min_count">2</set>
<set xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='traderGroup']/prefab[@name='settlement_trader_01']/@max_count">4</set>
<!--Changing the min and max on allowed trader 2-->
<set xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='traderGroup']/prefab[@name='settlement_trader_02']/@min_count">2</set>
<set xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='traderGroup']/prefab[@name='settlement_trader_02']/@max_count">4</set>
<!--Changing the min and max on allowed trader 3-->
<set xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='traderGroup']/prefab[@name='settlement_trader_03']/@min_count">2</set>
<set xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='traderGroup']/prefab[@name='settlement_trader_03']/@max_count">4</set>
<!--Changing the min and max on allowed trader 4-->
<set xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='traderGroup']/prefab[@name='settlement_trader_04']/@min_count">2</set>
<set xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='traderGroup']/prefab[@name='settlement_trader_04']/@max_count">4</set>
<!--Changing the min and max on allowed trader 5-->
<set xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='traderGroup']/prefab[@name='settlement_trader_05']/@min_count">2</set>
<set xpath="/rwgmixer/prefab_rule[@name='traderGroup']/prefab[@name='settlement_trader_05']/@max_count">4</set>
</configs>
Code:
<Prefabs>
<set xpath="Prefab/property[@name='AllowedTownships']/@value='city,town,rural,wilderness'">residentialOld,residentialNew,commercial,downtown,industrial,rural,wilderness</set>
</Prefabs>